رینگ لایت برای عکاسی محصول (5 مدل فوق العاده)

رینگ لایت برای عکاسی محصول

رینگ لایت برای عکاسی محصول امروزه جایگزین فلاشر های قدیمی شده است. ظاهر طبیعی تری نسبت به نور مصنوعی ایجاد می‌کند و با کاهش سایه ها نیز کمک می‌کند.

اگر از محصولات به عنوان سوژه اصلی خود عکاسی می‌کنید، به خوبی درک می‌کنید که گرفتن یک عالی با نور و خوب و کمترین سایه چقدر سخت است. این همان جایی است که یک رینگ لایت وارد می‌شود. یک رینگ لایت کیفیت بهتری از نور را برای عکس های محصول شما فراهم می‌کند. راه اندازی یک رینگ بسیار آسان است.

یک رینگ لایت معمولی می‌تواند از 600 هزار تومان تا 3 میلیون تومان قیمت داشته باشد. در اینجا ما لیستی از بهترین های رینگ لایت برای عکاسی محصول را با قیمت های مختلف گردآوری کرده ایم تا بتوانید مطابق با بودجه خود یکی را پیدا کنید.

رینگ لایت برای عکاسی محصول شماره ۱
رینگ لایت برای عکاسی محصول شماره ۱
مدلF388
اقلام همراهسه پایه + کیف حمل + هولدر موبایل
اندازه18 اینچ
قیمت1,899,000
کاربردمی‌توان به عنوان منبع نور کلیدی از آن استفاده کرد (شدت نور بسیار بالا)
رینگ لایت برای عکاسی محصول
رینگ لایت برای عکاسی محصول
مدلMJ36
اقلام همراهسه پایه + ریموت کنترل + هولدر موبایل
اندازه14 اینچ
قیمت1,320,000
کاربردایجاد نور های رنگی جذاب و ترند روز بروی سوژه
رینگ لایت مدل F-539
رینگ لایت مدل F-539
مدلF-539
اقلام همراهسه پایه مخصوص + هولدر موبایل
اندازه12 اینچ
قیمت1,350,000
کاربرداستفاده به عنوان نور پس زمینه ای
رینگ لایت برای عکاسی محصول
رینگ لایت برای عکاسی محصول
مدلF-539
اقلام همراهسه پایه مخصوص + هولدر موبایل + ریموت کنترل + آینه
اندازه15.7 اینچ
قیمت1,549,000
قابلیتدارای یک پورت USB جهت شارژ همزمان
رینگ لایت مدل YQ-310 RGB
رینگ لایت مدل YQ-310 RGB
مدلYQ-310 RGB
اقلام همراهسه پایه + هولدر موبایل
اندازه12 اینچ
قیمت799,000

رینگ لایت برای عکاسی محصول: نکات قبل از خرید

اگر شما عکاسی هستید که به دنبال گرفتن از محصول است، احتمالاً تا به حال از خود پرسیده اید که بهترین منبع نور برای عکاسی کدام است؟

انواع مختلفی از منابع نور برای عکاسی وجود دارند و همچنین هر کدام مزایا و معایبی نیز دارند. اما اگر بخواهیم بهترین آنها را معرفی کنیم: رینگ لایت ها و سافت باکس ها می‌توانند گزینه بسیار عالی برای نورپردازی شما باشند. در اینجا نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید رینگ لایت برای عکاسی به آنها توجه کنید:
انواع مختلفی از منابع نور برای عکاسی محصول وجود دارد و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری اینکه کدام نوع منبع نور برای نیازهای شما مناسب است به خاطر داشته باشید:

  • اندازه: منابع نور می‌توانند قابل حمل یا ثابت باشند. منابع نور پرتابل معمولا سایز کوچک تری دارند. این رینگ لایت ها مناسب محیط های عکاسی کوچک هستند. منابع نور بزرگ تر معمولاً ثابت هستند که این موارد مناسب آتلیه های عکاسی بزرگ تر است و لازم نیست که به دلیل جابه جایی محصول جدید برای عکاسی، کل نور پردازی نیز جابه جا بشود.
  • برق: اکثر رینگ لایت ها برای کار کردن به برق نیاز دارند. برخی از منابع نور، مانند رینگ لایت های قابل شارژ، می توانند انرژی کافی برای یک عکاسی را فراهم کنند. برخی منابع نور دیگر هم وجود دارند که خروجی توان کمتری دارند. این یعنی شما باید از قبل برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که محصول شما در جایی قرار دارد که نور کافی وجود دارد.
  • دمای رنگ: دمای رنگ به رنگ رینگ لایت یا منبع نور مربوط است. هر چه دمای رنگ بالا تر باشد، رنگ آبی بیشتری در تصویر نهایی مشاهده می‌شود. دمای رنگ بالاتر باعث ایجاد یک تصویر گرم تر با رنگ های محو می‌شود.

7 نکته در رینگ لایت برای عکاسی محصول

1 – از منبع نور سمت راست به عنوان منبع نور کلیدی برای عکاسی محصول استفاده کنید

اساساً، عکاسی مناسب محصول به یک منبع نور کلیدی، یک منبع نور پرکننده و شاید نور پس‌زمینه نیز نیاز دارد. برخی از محصولات برای عکاسی دشوارتر از سایرین هستند و تنظیم نور یکی از راه‌های ساده‌تر کردن آن است. یک قانون سرانگشتی این است که اگر عکاسان نیاز به گرفتن عکس مستقیم از یک آیتم داشته باشند، رینگ لایت به خوبی به عنوان منبع نور کلیدی کار می کند.

یک رینگ لایت 10 اینچی احتمالاً برای عکاسی از محصولات با اندازه متوسط برای اکثر عکاسان مناسب است. اگرچه یک استودیو با کیفیت تشکیل شده از سه نوع نور پردازی، خروجی عالی تری ارائه می‌دهد.

2- یک رینگ لایت با CRI بالا انتخاب کنید

نور حلقه با مشخصات شاخص نمود رنگ بالا (CRI) برای عکاسی محصول بهترین کار را انجام می‌دهد، و به همین دلیل است که نور کامل و طبیعی مانند خورشید را ایجاد می‌کنند. یک عکاس حرفه‌ای محصول می‌داند که چقدر مهم است که اشیاء حضوری و آنلاین مشابه به نظر برسند. در غیر این صورت، مصرف کنندگان ممکن است از تجربه خرید خود راضی نباشند.

3- هنگام استفاده از رینگ لایت مراقب سطوح بازتابنده باشید

رینگ لایت ها می‌توانند هنگام عکاسی سطوح بازتابنده در محصول مفید باشند. تصحیح انعکاس ها در فتوشاپ امری عادی است، اما اگر عکاس از همان ابتدا به درستی عکس بگیرد، یک کار غیر ضروری است.

انعکاس ها باعث ایجاد سایه های بیش تری می‌شوند و همچنین ممکن است نور را به لنز دوربین منعکس کنند و باعث بشود که به نرم افزار ها برای اصلاح آن مراجعه کنید.

عکس برداری از جواهرات نمونه کاملی از کار هایی است که سطوح بازتابنده در یک تصویر دیجیتالی می‌توانند انجام دهند. آنها به راحتی می‌توانند باعث تابش خیره کننده ای بشوند و کل هدف عکسبرداری را از بین ببرند. از بازتابی که رینگ لایت ایجاد می‌کند مطلع باشید و نور را طوری قرار بدهید که انعکاسی از نور در آن دیده نشود.

4- قبل از گرفتن عکس، رنگ پس زمینه ای مناسب را انتخاب کنید

در حالت ایده‌آل، عکاسان باید از محصولات در پس زمینه سفید عکس بگیرند، اما همیشه اینطور نیست و باید کمی خلاقیت نیز به خرج داد. هنگامی که رنگ پس‌زمینه سفید است، استفاده از رینگ لایت انعطاف‌پذیری بیشتری در عکس‌برداری می‌دهد. در واقع، بازاریابان دیجیتال پس‌زمینه‌های سفید را ترجیح می‌دهند زیرا برش محصول را در تصویر بسیار آسان‌تر می‌کند.

اساساً اینگونه است که عکاسان پس از عکاسی از آیتم ها در پس زمینه سفید، فایل های PNG با پس زمینه شفاف ایجاد می کنند. اما سوال اینجاست: بهترین تکنیک برای عکاسی از یک شی سفید در پس زمینه سیاه چیست؟ پاسخ به تجربه عکاس و مهارت آنها در تنظیم نور بستگی دارد، که اغلب شامل تنظیم رینگ لایت است.

5- نور را برای رنگ های واقعی تنظیم کنید

عکاسی دیجیتال هنوز یک فناوری انقلابی است و سریعتر از آن چیزی که بیشتر مردم فکر می کنند در حال پیشرفت است. بدون شک، رینگ لایت ها چیز نسبتا جدیدی نیستند، اما چیزی که جدید است این است که اکنون مقرون به صرفه تر هستند و ویژگی های بیشتری مانند دیمر دارند.

عکاسان حرفه ای می دانند که نورپردازی برای گرفتن عکس با رنگ های واقعی بسیار حیاتی است. به همین دلیل است که اغلب از رینگ لایت برای عکاسی از غذا نیز استفاده می‌کنند. کاری که عکاسان نمی‌خواهند انجام دهند، گرفتن عکس با نور فلورسنت و گرم است. این نوع نورپردازی می‌تواند باعث شود که عکس‌های محصول سایه‌های سبز و آبی بیشتری نسبت به محصولات معمولی نشان دهند.

6- از روش هایی برای از بین بردن سایه ها استفاده کنید

عکاسی محصول تماماً در مورد زوایای است که در واقع می تواند “حالت” تصویر را تغییر دهد. همه محصولات دارای زوایای و شکاف های عجیب و غریب هستند که می تواند سایه های کوچکی را در عکس ها ایجاد کند. رینگ لایت نور را به طور یکنواخت در اطراف یک جسم توزیع می کند، که برای شناسایی محل پنهان شدن سایه ها عالی است. به عنوان مثال، عکاسان می توانند به عکاسی از یک عروسک باربی در مقابل یک اسباب بازی ترانسفورماتور فکر کنند. هر مورد به طور متفاوتی سایه می اندازد.

برای جبران، عکاسان از کارت‌های پرش استفاده می‌کنند که معمولاً در رنگ‌های سفید و سیاه فروخته می‌شوند تا لبه سایه‌ها را از بین ببرند و آن‌ها را روشن کنند. این تکنیک به بازتاب نور از کارت پرش برای پر کردن نور متکی است.

7- در صورتی که از محلی ثابت برای عکاسی استفاده نمی‌کنید – یک رینگ لایت قابل حمل ارزش خرید بیشتری دارد

یکی از مهمترین مزایای عکاسی با رینگ لایت این است که یک راه اندازی بسیار سریع و آسان دارد. استفاده از رینگ لایت برای عکاسی محصول گزینه ای بی نظیر است، اما نور طبیعی هنوز هم بهتر است – اما برای عکاسی حرفه ای کافی نیست.

یک رینگ لایت قابل حمل فرصت های بیشتری را برای عکاسان باز می کند تا تجارت خود را در هر مکان و در هر زمان از روز انجام دهند. معمولاً تجهیزات رینگ لایت به خودی خود آنقدر سنگین نیستند که بتوان از محلی به محلی دیگر حمل کرد، اما برخی از مدل‌ها می‌توانند کمی سخت‌تر از بقیه جابجا شوند.

در پایان، مهم نیست که عکاسان رینگ لایت کدام را انتخاب کنند، ایده این است که از آن به طور خلاقانه استفاده کنید و در عین حال اصول اولیه نور، رنگ ها و زوایای دوربین را نیز رعایت کنید.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.