چگونه با رینگ لایت دابسمش درست کنیم

چگونه با رینگ لایت دابسمش درست کنیم

در این مطلب قرار است که پاسخ سوال چگونه با رینگ لایت دابسمش درست کنیم و اینکه چرا رینگ لایت ها بهترین گزینه برای عکسبرداری و فیلم برداری هستند را بدهیم.

پس بیایید شروع کنیم. اول از همه رینگ لایت چیست؟ رینگ لایت ها دارای نور دایره ای هستند که لنز دوربین شما را پوشش می‌دهند. و روشنایی مناسبی را برای سوژه ای که در حال عکسبرداری هستید فراهم می‌کند.

هنگامی که شما از رینگ لایت استفاده می‌کنید سایه ها کمتر وجود دارند، زیرا منشا نور نزدیک به لنز دوربین است و این باعث می‌شود که منبع نور ایده آلی برای عکسبرداری و فیلم برداری باشد.

بنابراین رینگ لایت ها نور گسترده ای را ایجاد می‌کنند و برای فیلم برداری دابسمش بسیار مناسب هستند. بنابراین اگر نورپردازی حرفه ای با هزینه مقرون به صرفه می‌خواهید، رینگ لایت ها بهترین گزینه هستند. آنها همچنین جزئیات را به خوبی نشان می‌دهند.

اما چگونه با رینگ لایت دابسمش درست کنیم

چگونه با رینگ لایت دابسمش درست کنیم
چگونه با رینگ لایت دابسمش درست کنیم نکاتی مهم!

هنگام فیلم برداری دوربین را در 60 سانتی متری خود قرار بدهید، زیرا ویدئو تان روشن و واضح می‌شود. باز هم بستگی به خودتان دارد که چه فاصله ای تصویر بهتری را نشان می‌دهد. اکثر رینگ لایت ها دارای سه پایه هستند که این باعث می‌شود به راحتی دوربین را تنظیم بکنید.

گاهی اوقات باید یک رینگ لایت جدید به نور قبلی اضافه کنید تا نتیجه بهترین بگیرید. یکی از طرفین باید نور را از کنار یا پشت سر شما وارد کند تا از پس زمینه جدا بشوید.

زمانی که از رینگ لایت برای دابسمش استفاده می‌کنید، تمامی جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند. حتی می‌توانید با تنظیم دمای رنگ، نور طبیعی را شبیه سازی کنید.

قبل از خرید رینگ لایت برای فیلم برداری و دابسمش باید چند نکته را در نظر بگیرید. اولین مورد میزان شدت نور است. هر چه تعداد LED ها بیش تر باشد نور قوی تر و دقت رنگ بیشتری وجود دارد که بسیار حائز اهمیت است، اگر به دنبال جزئیات باشید.

نکته دیگری که باید رینگ لایت شما داشته باشد، دیمر است. زیرا به شما کمک می‌کند تا کنترل بیش تری بروی منبع نور داشته باشید.

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید دمای رنگ است. برخی از رینگ لایت ها خاصیت کاهش دمای رنگ دارند و برخی دیگر بلعکس.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، نوع دوربینی است که قرار است از آن برای ضبط استفاده کنید. دوربین استریم لاجیتک فوق العاده ست، زیرا هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید آن را به راحتی روشن و خاموش کنید.

بنابراین رینگ لایت ها بهترین گزینه برای نور پردازی استودیویی کاربر پسند هستند.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.