بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس

بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس

آیا انتخاب بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس گزینه ای خوبی برای عکاسی است؟ میلیون ها بلاگر در کل جهان به رینگ لایت ها علاقه مند هستند. اما آیا رینگ لایت برای عکاسی محصولاتی مانند لباس خوب است؟

هنگامی شما به تازه می خواهید عکاسی از محصولات راه اندازی کنید، رینگ لایت ها شاید کمی گرانتر باشند. اما همانطور که گفته شد، آنها بدون شک یک سرمایه گذاری ارزشمند هستند.

7 مدل بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس

دلیل اینکه رینگ لایت ها برای عکاسی لباس و محصولات بسیار عالی هستند، این است که می‌توانید با تغییر زاویه، کم و بیش سایه ها را از بین ببرید. هنگامی که شما با مدل های زنده کار می‌کنید، رینگ لایت به سوژه کمک می‌کند تا درخشش طبیعی و سالمی داشته باشد.

البته، بسیاری از اشکال دیگر از نورپردازی استودیویی برای استودیوی عکاسی محصول شما نیز وجود دارد. حتی می توانید کیت های عکاسی محصول را به صورت آنلاین یا در فروشگاه های تخصصی خریداری کنید. با این حال، رینگ لایت ها با اختلاف نسبت دیگر وسایل نوردپردازی محبوب تر هستند.

بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس
بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس

تجهیزات عکاسی از لباس

تجهیزاتی که در عکاسی خود استفاده می کنید به بودجه شما بستگی دارد. شما می توانید با خرید چند کالای کم هزینه، هزینه های خود را کم نگه دارید. یا اگر نور یا نمایشگر خاصی می خواهید، می توانید وسایل گران قیمت تری بخرید.

بیایید به تجهیزاتی که برای عکاسی لباس خود نیاز دارید نگاه کنیم:

دوربین:

برای گرفتن یک عکس خوب از لباس حتماً لازم نیست گران ترین دوربین DSLR را داشته باشید. شما به سادگی می‌توانید با گوشی هوشمند خودتان بهترین عکس ها را تهیه کنید. از هر دوربینی که در دسترستان است استفاده کنید. اما اگر بودجه خیلی زیادی برای یک دوربین جدید دارید به دنبال بهترین دوربین ها برای عکاسی باشید.

سه پایه:

سه پایه لرزش دوربین را از بین می‌برد، برای مثال تکان خوردن دوربین در حین عکاسی.(که برای همه ما اتفاق می‌افتد.) اما نگران نباشید زمانی که شما بهترین رینگ لایت برای عکاسی لباس را خریداری می‌کنید، همراه رینگ لایت هولدر های موبایلی هست که دیگر لازم نیست سه پایه تهیه کنید.

به سادگی دوربین یا گوشی خود را به سه پایه متصل کنید، بروی محصول تمرکز و عکس بگیرید. به همین راحتی. سه پایه ها اکثراً مدل های یکسانی ندارن بنابراین سه پایه ای را پیدا کنید که با دوربین شما سازگار باشد.

منبع نور

برای عکس گرفتن از لباس هایتان به نور نیاز دارید. اگر اتاق یا پنجره ای دارید که نور خورشید از آنجا به داخل اتاق می‌آید، می‌توانید آنجا عکس بگیرید. اگر این کار نمیخواهید انجام بدهید، به نور های مصنوعی مانند سافت باکس، رینگ لایت نیاز خواهید داشت. می‌توانید محصولات متنوع رینگ لایت را در هایتل کالا مشاهده کنید.

توجه: در همان ابتدای کار تمام کیت های نورپردازی را کامل نخرید. شما انقدر سریع به نور های LED نیاز ندارید. روند کار خود را ساده نگه دارید و هنگامی که پشت دوربین رفتید و راحت شدید، کم کم بسته به نیاز خود تجهیزات را وارد استودیو خود بکنید.

تخته های فومی

چه با نور خورشید و چه با نور مصنوعی عکاسی کنید، همیشه یک سمت سایه از محصول وجود دارد. که این موضوع باعث می‌شود نتوانید تصویر خوبی تهیه کنید. می توانید یک تخته فوم سفید رنگ را تهیه کنید تا نور را بروی سایه بیاندازد تا آن را روشن کند.

گیره یا نوار

اگر تصمیم دارید روی میز عکس بگیرید، باید نوارها یا گیره هایی برای نگه داشتن تخته های فومی در جای خود داشته باشید.

پس زمینه

یک پس زمینه سفید رنگ را برای عکاسی خود در نظر بگیرید. اگر قصد دارید از محصولات زیادی به طور همزمان عکس بگیرید از رول های بزرگ عکاسی استفاده کنید. حتی اگر قطعه ای از آن کثیف شد، به راحتی آن تیکه را برش دهید و یک قطعه تمیز و جدید جایگزین کنید.

مانکن یا مدل

مانکن ها در عکاسی از لباس ها بسیار جذاب هستند. آنها قیمت نسبتاً ارزانی دارند. اما اگر به دنبال جایگزین مانکن هستید یکی از دوستان یا اعضای خانواده می‌تواند لباس را برای شما مدل کند.

جایگزین دیگر یک سطح صاف یا میز برای عکس گرفتن است. برای برندهایی که لباس‌های تخت می‌پوشند، محبوب است. این بدان معناست که لباس شما روی سطح قرار گرفته است و از بالا با زاویه 90 درجه عکاسی می کنید.

چگونه از لباس عکاسی کنم؟

برای عکاسی از لباس، باید با f-stop بالا، بین f-8 و f-11 عکاسی کنید. این کمک می کند تا فقط بر روی لباس تمرکز کنید و بهترین جزئیات آن را برجسته کنید. همچنین می خواهید سرعت شاتر خود را روی 1/125 تنظیم کنید.

چگونه می توانم از تعداد زیادی لباس عکسبرداری کنم؟

تجهیزات عکاسی مناسب را تهیه کنید
لباس خود را آماده کنید
استودیوی عکاسی خود را راه اندازی کنید
روشنایی موقعیت
لباس های خود را مدل دهید
دوربین خود را تنظیم کنید
عکس را بگیرید
آن را در پست قرار دهید

چگونه از تی شرت ها عکس بگیرم؟

گزینه های زیادی برای عکس گرفتن از تی شرت ها وجود دارد: می توانید از تی شرت ها روی مانکن یا مدل عکس بگیرید. همچنین می توانید حالت تخت یا روی چوب لباسی را تست کنید. یا عکس های سبک زندگی متفاوتی از افرادی که پیراهن پوشیده اند را در موقعیت های واقعی آزمایش کنید. همچنین می‌توانید از ماکت‌های تی‌شرت برای دریافت تصاویری از طرح‌های چاپی پیراهن استفاده کنید.

چگونه با آیفون عکس خوبی از لباس بگیرم؟

عکس خود را نزدیک پنجره با نور طبیعی بگیرید. از یک پس زمینه سفید ثابت استفاده کنید و مطمئن شوید که چیز دیگری در تصویر وجود ندارد. لباس خود را اعم از ورقه یا با مدل تنظیم کنید و عکس بگیرید. همیشه می توانید پس از گرفتن تصویر با نرم افزار آن را ویرایش کنید.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.