بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان (10 مدل)

بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان

اگر بودجه کمی دارید و به دنبال بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان هستید ما به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. ممکن است برایتان پیش آمده باشد که در ترافیک گیر کرده اید و دلتان میخواهد راهی برای گوش دادن به موسیقی یا پادکست پیدا کنید. تصور کنید اگر هندزفری شما در حین مسافرت خراب شود، چقدر آن سفر خسته کننده خواهد شد.

در این پست توضیح خواهیم داد که چرا هدفون های بی سیم بهترین گزینه برای شما هستند. ما همچنین برترین محصولات فروشگاه هایتل کالا را نیز میان انواع بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان معرفی کرده ایم و می‌توانیم به شما کمک کنیم تا چیزی را پیدا کنید که برای شما بهترین کارایی را دارد.

بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان (10 مدل)

بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان
بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان
مدلهندزفری بی سیم مدل Tranyoo A1
رنگسفید
نوع کاربریمکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
قیمت620,000 تومان
بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان
بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان
مدلایرپاد LAPRAMOL LP BH03
رنگسفید
نوع کاربریمکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
قیمت990,000 تومان
هدفون گیمینگ بلوتوثی وایرلس 5.1 مدل S6SE
هدفون گیمینگ بلوتوثی وایرلس 5.1 مدل S6SE
مدلهدفون گیمینگ بلوتوثی وایرلس 5.1 مدل S6SE
رنگآبی مشکی
نوع کاربریمکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
قیمت360,000 تومان
بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان
بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان
مدلایرپاد realme مدل TWSEJ04LS
رنگمشکی
نوع کاربریمکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
قیمت275,000 تومان

RHA T20 هندزفری بی سیم

  • بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان برای دویدن و ورزش کردن
  • ارزش خرید بسیار بالا
  • عمر باتری طولانی: تا 8 ساعت با ANC روشن یا 20 ساعت با خاموش بودن آن
  • کیفیت صدای عالی: صدای واضح
  • راحتی در استفاده: اندازه مناسب باعث شده تا ساعت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.
  • بهترین هندزفری برای شنا و ورزش کردن

AUKEY EP-B40 Latitude

اگر به دنبال یک هدفون بی‌سیم مطمئن هستید که صدای خوبی ارائه دهد و استفاده از آن راحت باشد، AUKEY EP-B40 Latitude یک گزینه عالی است. عمر باتری آن 12 ساعت است که برای یک روز کافی است.

این هدفون همچنین دارای رتبه IPX5 است، به این معنی که می تواند در برابر باران یا پاشیدن آب مقاوت کند. برای مثال در اگر هنگام دویدن باران ببارد خیالتان راحت است که اتفاقی برای آن نمی‌افتد.

Shure SE215-K

  • درایورهای 40 میلی متری
  • امپدانس 16 اهم
  • پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز

میکروفون قابل جدا شدن است و دارای کیف حمل، آداپتور 1/4 اینچی و گیره پیراهن است. شما همچنین یک ابزار تمیز کننده برای هندزفری بی سیمتان نیز دریافت می کنید.

1More Triple Driver In-Ear

هدفون 1More Triple Driver In-Ear یک جفت هدفون بی‌سیم عالی است. طراحی شیک و صدای عالی دارند. هدفون ها از آلومینیوم ساخته شده اند که بادوام بوده و طراحی عالی دارد.

عمر باتری این هندزفری تا 6 ساعت است که بسیار قابل توجه و کیس شارژ به شما 9 ساعت شارژ اضافه تر می‌دهد. این هندزفری با ارائه باس عمیق، بدون لطمه زدن به وضوح یا جزئیات موزیک کار میکند تا تجربه ای بی نظیر را برای شما رقم بزند. حال فرقی نمی‌کند چه در حال گوش دادن به موسیقی باشید چه تماشای ویدئو!

Jaybird X4 Sport

Jaybird X4 Sport یک جفت هدفون بی‌سیم عالی است. چسبندگی مطمئنی دارد و استفاده از آن به شما احساس راحتی می‌دهد و عمر باتری آن نیز 8 ساعت است.

اگر به دنبال هدفون بی سیمی هستید که وزن سبکی داشته باشد و کیفیت صدای خوبی را ارائه دهد، Jaybird X4 Sport را به شما پیشنهاد می کنیم.

B&O Beoplay E8 2.0 Truly Wireless

اگر به دنبال بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون هستید که به همان اندازه که به نظر می‌رسد صدایی زیبا داشته باشد، Beoplay E8 2.0 Truly Wireless ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. هدفون B&O دارای عمر باتری چشمگیر، کنترل های لمسی عالی و جفت شدن آسان با دستگاه های دیگر مانند iPhone یا iPad است.

کیفیت صدا نیز بیش از حد مناسب است، با باس عمیق و سه گانه واضح که حتی در ولوم بالا نیز تغییر شکل نمی دهند. ویژگی حذف نویز نیز بسیار خوب کار می‌کند – می‌توانید بدون نگرانی در مورد سروصدای محیطی که تجربه شنیداری شما را مختل می‌کند، از آن‌ها در اتوبوس استفاده کنید. و اگر می‌خواهید با این هدفون تماس بگیرید، میکروفون صدای شما را به خوبی دریافت می‌کند.

این هندزفری ها بهترین هستند

بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون
بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون

اگر به دنبال بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان هستید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. اول از همه، آنها باید راحت باشند – یک هندزفری بی سیم باید به نحوی ساخته شده باشد که ساعت ها بتوانید به راحتی آن را درون گوش خود بگذارید. مورد دیگر کیفیت صدای عالی آنهاست، باس خوب در اوج و میانه آهنگ و جزئیات زیاد صدا. و در آخر: آنها باید به اندازه ای با دوام باشند که برای کسی که هر روز از آن استفاده می‌کند در عین حال که شیک باشد مقاومت بالایی نیز داشته باشد.

در اینجا بهترین هدفون های بی سیم را انتخاب می کنیم:

هدفون بی‌سیم RHA T20 – این هندزفری دارای کیفیت ساخت عالی با جنس فلزی در هر گوشواره هستند که، بالشتک‌های فومی و پدهای چرمی برای راحتی بیشتر در طول گوش دادن دارند. آنها دارای درایورهای 20 میلی متری هستند که کیفیت صدای عالی را در همه ژانرها برای شما به خوبی پخش می‌کنند و دارای یک میکروفون همراه هستند تا بتوانید در حین استفاده از رایانه شخصی یا لپ تاپ خود با تلفن خود صحبت کنید.

نتیجه

امیدوار هستیم این مطلب راهنمای خرید بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون تومان برای شما مفید بوده باشد. با وجود اینکه تنوع مدل ها در بازار امروزه بسیار زیاد است، تشخیص اینکه کدام یک ارزش خریدن دارد سخت است. اما نگران نباشید! هر 10 مدلی که در بالا برای خرید معرفی کردیم، با وجود اینکه از نظر قیمت و کارایی متفاوت هستند، با اتصال بلوتوث و فناوری حذف نویز صدایی با کیفیت بالا دارند. همچنین طراحی هوشمندانه آنها باعث شده تا وزن بسیار کمی داشته باشند، که این باعث می‌شود تا جایی که مغزتان خسته بشود به موسیقی گوش بدهید!

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.