بهترین کابل فست شارژ تایپ سی (6 مدل)

بهترین کابل فست شارژ تایپ سی

کابل های تایپ سی این روز ها برای هر کسی که تلفن همراه اندرویدی دارد حیاتی است. اگر یکی از گوشی های جدید Samsung را خریداری کرده باشید، ممکن است نیاز به بهترین کابل فست شارژ تایپ سی با کیفیت بالا دارید.

کابل RAVPower تبدیل USB-C به USB-C

بهترین کابل فست شارژ تایپ سی
بهترین کابل فست شارژ تایپ سی

کابل RAVPower USB-C به USB C بهترین کابل فست شارژ تایپ سی برای عموم افراد است. این کابل 6 فوتی بافته شده دارای گارنتی مادام العمر است که نسبت به رقبای خود بهترین کارایی را دارد. در حالی که هیچ ویژگی اصلی دیگری ندارد، اما کار خود را به خوبی انجام می دهد.

چیزی که در مورد این کابل متوجه خواهید شد این است که به اندازه بسیاری از کابل های موجود در بازار ضخامت ندارد. این منطقی است زیرا برای شارژ دستگاه های خود به سیم سنگین نیاز ندارید، اما اگر به دنبال چیزی با مقداری سنگین و ضخامت آن هستید (مانند من)، ممکن است برای شما ایده آل نباشد.

در زمانی که از این محصول استفاده می کردم، هیچ مشکلی با سرعت شارژ نداشتم – که قطعاً هنگام مقایسه سیم ها با یکدیگر قابل توجه است!

کابل 2 متری Anker PowerLine II

  • Anker PowerLine II یک کابل با کیفیت بسیار بالا و طول کافی برای شارژ همه دستگاه های تایپ سی است.
  • این کابل 1.8 متری را می‌توان برای شارژ تلفن یا تبلت استفاده کرد، اما طول آن همچنین برای شارژ لپ تاپ نیز مناسب است.
  • دارای پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع است، به این معنی که دستگاه شما را تا 50 درصد سریعتر از کابل های معمولی شارژ می‌کند.
  • این کابل خیلی جم و جور و قابل حمل است، بنابراین می‌توانید به راحتی آن را در سفر با خودتان ببرید.
  • تنوع رنگی بالا هم از دیگر ویژگی های این محصول است، بنابراین قطعاً یکی از آنها مورد پسند شما می‌شود!

Anker همیشه در خدمات دهی به مشتریان، عملکرد بسیار عالی را ارائه می‌دهد، اگر اتفاقی برای بسته های آنها در حین استفاده یا تحویل بیفتد – فقط با فرستادن یک ایمیل برای آنها یا تماس گرفتن مشکل شما را حل می‌کنند!

خرید کابل تایپ سی
خرید کابل تایپ سی

کابل شارژ USB Type C Sync iOrange-E

اگر به دنبال بهترین کابل فست شارژ تایپ سی هستید که بتواند دستگاه شما را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کند. کابل شارژ iOrange-E انتخابی بی نظیر است. این کابل به صورت بافتنی از جنس نایلون ساخته شده است، بنابراین بادوام و محکم است، در عین حال بسیار انعطاف پذیر است و به خوبی در فضا های کوچک جای می‌گیرد. کابل iOrange-E با همه دستگاه هایی که از USB-C پشتیبانی می‌کنند، از جمله موبایل هایی مانند Google Pixel 3 XL و Huawei Mate 20 Pro سازگار است.

کابل USB نوع C نایلونی بافته شده توسط ایلکین

اگر برای گوشی خود به کابل USB تایپ C نیاز دارید، کابل USB نوع C نایلونی بافته شده توسط ایلکین بهترین گزینه است. رنگ مشکی دارد و دارای ویژگی های زیر است:

  • 1.8 متر طول
  • نایلون بافته شده
  • فست شارژ و بادوام
  • کابل USB نوع C به USB C

از دیگر دلایل بهترین کابل فست شارژ تایپ سی بودن: 1 سال گارانتی هم داره اگه تا یکسال از خرید مشکلی پیش بیاد یکی دیگه رو رایگان میفرستن براتون!

کابل شارژ سریع IDiSON USB-C (2 متر، 2 بسته)

کابل فست شارژ IDiSON USB-C یک انتخاب عالی برای کسانی است که به کابل تایپ سی نیاز دارند. طول آن 1.8 متر است و دارای 2 کابل است. بنابراین می‌توانید عشق را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از ویژگی های عالی این کابل روکش نایلونی بافته شده آن است که در صورت استفاده مکرر و جابجایی های زیاد از آسیب جلوگیری می‌کند.

برای موبایل های که از فست شارژ پشتیبانی می‌کنند تا 3 آمپر و برای سایر دستگاه ها تا 3 آمپر می‌تواند سریع شارژ بشود. (اگر مطمئن نیستید که گوشی شما )

برای گوشی‌هایی که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند تا 3 آمپر و برای سایرین تا 3 آمپر می‌تواند سریع شارژ شود (اگر مطمئن نیستید گوشی شما در کدام دسته قرار می‌گیرد، مشخصات گوشی خود را بررسی کنید).

کابل Anker Powerline+ III USB Type C به Type C 2.0

کابل Anker Powerline+ III USB Type C به Type C 2.0 بهترین کابل فست شارژ تایپ سی است. سرعت شارژ 2.4 آمپر ،گارانتی 18 ماهه و 30 روز ضمانت بازگشت وجه از ویژگی های این کابل به حساب می‌آید. بنابراین از خرید این کابل مطمئن باشید.

این کابل با تمامی دستگاه های USB-C مانند لپ تاپ ها و گوشی های هوشمندی که از پورت استاندارد تایپ C استفاده می کنند، سازگار است، از جمله:

  • Google Pixel 2 XL (XL)
  • Samsung Galaxy Note 9 (9+)
  • لپ تاپ اپل مک بوک پرو 13 اینچی

بهترین کابل فست شارژ تایپ سی را با خیال راحت بخرید

همانطور که به دنبال بهترین کابل فست شارژ تایپ سی هستید، باید به خاطر داشته باشید که تنوع کالایی در بازار زیاد است. اما نگران این نباشید که کدام را باید انتخاب کنید، فقط به انتخابتان باور داشته باشید زیرا همه این کابل هایی که معرفی کردیم توسط USB-IF تست و مهر تایید خورده اند. آنها همچنین با استاندارد های USB-C مطابقت دارند. به این معنی که با دسته زیادی از دستگاه ها کار می‌کنند. بهترین قسمت آن این است که هر کدام ضمانت بازگشت وجه و گارانتی چندین ماهه دارند.

نتیجه

پس از خواندن این مطلب، امیدواریم در مورد آنچه که باید در کابل شارژ تایپ C بعدی خود جستجو کنید، کمی بیشتر بدانید. برای جمع بندی، در اینجا چند فاکتور مهم وجود دارد: کیفیت ساخت، گارانتی و قیمت. با در نظر گرفتن این سه مورد، هنگام خرید کابل شارژ تایپ سی جدید، نیازی به ترس نیست. چه به دنبال دوام یا مقرون به صرفه بودن (یا هر دو) باشید، محصولی وجود دارد که نیازهای شما را برآورده می کند. برو جلو و شارژ کن!

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.