راهنمای خرید دوربین مدار بسته بیسیم

راهنمای خرید دوربین مدار بسته بیسیم

راهنمای خرید دوربین مدار بسته بیسیم به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. امنیت چه قیمتی برای شما دارد؟ برای بسیاری از مالکان و مستاجران دوربین های مدار بسته همانند یک سرمایه گذاری ارزشمند است. دقیقاً عاملی موثر در پیشگیری از جرم هستند.

یکی از بزرگ ترین دلایل جذابیت دوربین های مداربسته خانه این است که آنها یک عامل بازدارنده بسیار عالی در برابر دزدان و متجاوز ها هستند. به همین خاطر ما مطلب راهنمای خرید دوربین مدار بسته بیسیم را برای شما عزیزان قرار دادیم.

امروزه اکثر دوربین ها از طریق یک اپلیکیشن تلفن هوشمند و سیگنال Wi-Fi اجرا می‌شوند، نظارت بر خانه تان با استفاده از تصاویر زنده اکنون به سادگی باز کردن یک اپلیکیشن است.

ما تعداد زیادی از دوربین های مدار بسته بیسیم با مارک های مختلف را آزمایش و بررسی کرده ایم. شرکت هایی را هم دیده ایم که هر ساله دوربین های جدید تر و هوشمند تری وارد بازار می‌کنند. از دوربین های دید در شب گرفته تا سیستم های نظارتی سیمی، و از دوربین هایی با کارایی بالا گرفته تا دستگاه های ساده و مینیمال.

راهنمای خرید دوربین مدار بسته بی سیم
راهنمای خرید دوربین مدار بسته بی سیم

در تجربه ما متوجه شدیم که اگرچه استفاده از دوربین‌های امنیتی آسان‌تر از همیشه است، خرید این تجهیزات هنوز هم تا حدودی چالش برانگیز است، زیرا دوربین‌هایی با فناوری جدیدتر و شیک‌تر در بازار همچنان پر فروش هستند.

بنابراین، در این راهنمای خرید دوربین مدار بسته بیسیم، هر آنچه را که از تجربه خرید دوربین خود انتظار دارید را بررسی می کنیم. ما نکات این بازار فوق العاده رقابتی و نکات مهم بهترین مارک ها را پوشش خواهیم داد.

چرا به دوربین مداربسته بیسیم نیاز دارید؟

دوربین مدار بسته بی سیم

فکر می کنید به دوربین نیاز دارید، اما نمی‌دانید چرا؟ راهنمای خرید دوربین مدار بسته بیسیم اینجاست تا پاسخ این سوالات شما را بدهد.

زمانی که فرآیند خرید و انتخاب دوربین مدار بسته بیسیم را شروع می‌کنیم، اولین کاری می‌کنیم در مورد آمار جرایم رخ داده در منطقه مان تحقیقاتی را انجام می‌دهیم. ما حدس می‌زنیم که این اتفاقات رخ می‌دهد، اما کجا؟ چند وقت؟ چه زمانی از روز یا شب؟ چه زمانی از سال؟

از نظر ما، نصب یک درب باز کن تصویری و حتی دارای ویژگی تماس آن، کافی نیست. ما همیشه توصیه می‌کنیم که خرید دوربین مدار بسته خود را با تهدید ها یا نگرانی های خاص هدف قرار بدهید.

با افزایش شدید خرید آنلاین که به خاطر همه گیری کووید-19 سرعت گرفته است، نمی‌توانیم اهیمت یک دوربین مدار بسته بی سیم خوب، برای نظارت بر درب ورودی را اغراق کنیم.

و با افزایش شدید خرید آنلاین که فقط در پرتو همه‌گیری کووید-19 سرعت گرفته است، نمی‌توانیم اهمیت یک دوربین امنیتی خوب، چه با زنگ در و چه بدون زنگ، برای نظارت بر درب ورودی را اغراق کنیم.

خرید دوربین مدار بسته
خرید دوربین مدار بسته

بر اساس یک مطالعه اخیر درباره جرم و جنایت، 36 درصد از مردم یک بار گزارش داده اند که چیزی از آنها به سرقت رفته است.و تعداد بسیار کمی (11 درصد) گفته اند که دزد دستگیر شده.

با این تفاصیل، ما همیشه به نقاط آسیب پذیر جدید در اطراف ملک خود فکر می‌کنیم، و شما نیز باید این کار را انجام بدهید. در بازار اینترنتی امروزه هر چیزی که بخواهید وجود دارد. در ادامه راهنمای خرید دوربین مدار بسته بیسیم به جزئیات بیش تری می‌پردازیم.

سارقان چه می بینند؟

دزدی از نگاه سارقان
دزدی از نگاه سارقان

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما فکر می‌کنیم این ایده جالبی است که خانه خود را از چشم یک سارق ببینیم. منظور ما چیست؟ خوب، ابتدا به این فکر کنید که سارقان به دنبال چه چیزی می گردند: به عنوان مثال، مناطقی با نور کم یا بدون نور، جایی که می توانند بدون شناسایی حرکت کنند. دوربینی با روشنایی فعال‌شده، مانند دوربین Ring Spotlight، به هر مزاحم احتمالی اجازه می‌دهد بداند که به خانه اشتباهی آمده است. ما دوربین Ring’s Spotlight را آزمایش و بررسی کردیم.

ما با ده‌ها سناریو از این دست مواجه شده‌ایم، و اگرچه خودمان (خوشبختانه) تا کنون مورد سرقت قرار نگرفته‌ایم، کارشناسان هشدار داده‌اند که چندین سال است که فهمیدن اینکه یک غریبه در خانه شما بوده و سرقت است، می‌تواند آسیب‌زا و ویرانگر باشد. از طریق وسایل شما دوربین های امنیتی می توانند راهی آسان و ارزان برای جلوگیری از این امر باشند.

دوربین های مدار بسته مدل zmodo
دوربین های مدار بسته مدل zmodo

برترین برند های دوربین امنیتی خانگی

این روز ها بسیاری از دوربین های مدار بسته مختلف در بازار وجود دارند. اما شما نمی توانید به هر برندی برای استفاده اعتماد کنید. در زیر بهترین برند ها را فهرست کرده ایم. بسیاری از نام‌ها را می‌شناسید، اما باید برخی از برندهای جدید نیز وجود داشته باشد که باید آن‌ها را کشف کنید.

بهترین برند های دوربین مدار بسته

راهنمای خرید دوربین مدار بسته بیسیم (امکانات)

حتماً قبل از خرید دوربین مدار بسته چندین مدل را در نظر دارید که ممکن است میان این انتخاب ها سردرگم بشوید. اما به ما اعتماد کنید، این راهنمای خرید دوربین مدار بسته بیسیم دقیقاً برای شماست. تنوع محصولات و برند ها به شما کمک می کنید تا با خیالی راحت محصول مناسبی را خریداری کنید و دقیقاً همان امنیتی را که می خواهید برایتان فراهم بساز.

ما همیشه خیلی ریز بینانه به دوربین ها نگاه می اندازیم تا بهترین ها در آخر بمانند. برای این منظور ابتدا چندین سوال در هنگام تست انجام می‌دهیم، مانند: اپلیکیشن چطور کار می کند؟ دید در شب چطور است؟ آیا ضد آب است؟

پاسخ ها در هر دوربین متفاوت است. بنابراین برای کمک به درک همه چیز، در اینجا چند ویژگی وجود دارد که ما در دوربین های امنیتی خانگی ضروری می دانیم:

فعال سازی حرکت سریع

ثبت حرکات توسط دوربین مدار بسته هوشمند
ثبت حرکات توسط دوربین مدار بسته هوشمند

شما دوربینی نیاز دارید که سریع کار کند و خطا نداشته باشد. البته بخشی از این موضوع به قدرت و سرعت اینترنت وای فای شما نیز بستگی دارد، اما یک دوربین خوب همیشه لحظه هایی که باید را برای شما میفرستد. در بررسی یک دوربین به اسم سیمپلی کَم، عملکرد نورپردازی سریعی را مشاهده می‌کنیم و ما این دوربین مدار بسته بیسیم را اغلب به عنوان یک انتخاب پایه برای افرادی با بودجه کم توصیه می‌کنیم.

“ادامه این مطلب بزودی…”

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.