هدفون بی سیم ارزان قیمت

هدفون بی سیم ارزان قیمت

هدفون های گران قیمت زیادی در بازار موجود می باشند که با قیمت بالا و کیفیت فوق العاده به فروش می رسند، ولی ما در این مقاله قصد داریم بهترین های هدفون بی سیم ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم.
اگر به دنبال هدفونی هستید که کارایی و ارزش خرید بالایی داشته باشد و قیمت آن مناسب باشد حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.
هدفون های مقرون به صرفه و کیفیت عالی که از خرید آن ها راضی خواهید بود. چند نمونه از این هدفون های ارزان قیمت را بررسی می‌کنیم و باهم مقایسه خواهیم کرد، تا خریدی راحت را به شما هدیه دهیم.

این هدفون ها در سایت هایتل کالا موجود می باشند. در بازه های قیمتی مختلف هدفون ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

A. هدفون بی سیم ارزان قیمت رنج قیمتی 200 تا 300

در این بازه قیمتی هدفون های زیادی وجود دارند که شما می توانید خریداری کنید. در برند های مطرح مختلف که کیفیتی قابل قبول و خوبی ارائه می دهند.

1. هدفون بی سیم ارزان قیمت (بلوتوث JBL مدل Q8)

این هدفون از جنس پلاستیک ساخته شده است. و در رنگ های آبی, سبز, نارنجی فسفر در بازار موجود است. این هدفون به صورت بی سیم و با سیم می تواند کارایی داشته باشد و از نسخه بلوتوث 4 به بالا پشتیبانی می کند. این هدفون شارژدهی مطلوبی دارد و می تواند شما را راضی نگه دارد. کیفیت صدای این هدفون نسبت به قیمت آن مطلوب است و راضی کننده می باشد. هدفون بلوتوث JBL مدل Q8 گزینه ای مناسب برای خرید است.

هدفون بی سیم ارزان قیمت
رنگ هاآبی, سبز, نارنجی فسفری
برندجی بی ال
نسخه بلوتوث4.0
محدوده عملکردبین 5 تا 10 متر
جک 3.5 میلی متریدارد

2. هدفون بی سیم ارزان قیمت (هدفون NIA X3 بلوتوثی)

هدفون NIA X3 بلوتوثی بسیار زیبا با رنگی شاد و ظاهری شیک. باتری قدرتمند نسبت به قیمت جنس عالی و انعطاف پذیر. برند NIA یکی از بزرگترین تولید کنندگان هدفون در جهان است. و همه ی اجناس با کیفیت بسیار بالا عرضه می شود. هدفون X3 قابلیت اتصال با کابل AUX را نیز دارد. شیار موجود بر روی بدنه نشانگر این است که از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند. همچنین اتصال آن به رادیو ویژگی قابل توجه آن است. این هدست نیاز شما را از هر جهت تامین می کند پس با خیال راحت آن را خریداری کنید. این هدفون از نظر شارژدهی بازدهی بسیار خوبی دارد.

fadsfads.jpg برای خرید و بررسی مشخصات هدفون بلوتوث JBL مدل Q8 کلیک کنید. خرید
رنگ هاسفید،مشکی، قرمز، بنفش، آبی
برندNIA
نسخه بلوتوث4.0
محدوده عملکردبین 5 تا 10 متر
جک 3.5 میلی متریدارد

3. هدفون بی سیم ارزان (هدفون بی سیم JBL مدل CY005BT)

یکی دیگر از هدفون بی سیم ارزان قیمت JBL مدل CY005BT، یکی از هدفون های با کیفیت برند JBL است. تضمین میکنیم کیفیت صدای این هدفون انتظارات شما را برآورده میکند. این هدفون قابلیت پخش موزیک با اتصال بلوتوث و اتصال رم میکرو تا سقف 16 گیگابایت را دارد. و به صورت سیمی همراه با اتصال کابل AUX، بدون نیاز به شارژ را دارد.

امکان جفت سازی با تمامی گوشی های اندرویدی و آی او اس ، لپ تاپ ، پلیر و دستگاهای دارای بلوتوث وجود داشته و می‌توانید به موزیک لذت بخش گوش داده یا تماس برقرار کنید.

لازم به ذکر است کیفیت تماس این هدفون معمولی و رضایت بخش می باشد. با بالا و پایین آوردن کناره های هدفون و چرخاندن گوشی های آن سایز متناسب خود را تنظیم کنید.

کلید های کنترل جهت رفتن به موزیک بعدی/قبلی و STOP و یک کلید جهت تعویض حالت بلتوث/رادیو/پخش (از طریق حافظه جانبی) بر روی هدفون تعبیه شده است.

لازم به ذکر است نگه داری شارژ این هدفون نیز رضایت بخش بوده و در نهایت بسته بندی این محصول حاوی یک عدد هدفون جی بی ال مدل CY005BT و یک عدد کابل میکرو USB جهت شارژ کردن هدفون می باشد.

sads
رنگ هازرد،سبز،قرمز، مشکی
برندJBL
نسخه بلوتوث4.0
محدوده عملکردبین 5 تا 10 متر
جک 3.5 میلی متریدارد

B. هدفون بی سیم ارزان قیمت رنج قیمتی 300 تا 400

هدفون بی سیم ارزان قیمت در بازه 300 الی 400 هزار تومان هدفون های فوق العاده با کیفیت عالی می باشند و چند نمونه از آن ها به شرح زیر می باشند.

1. هدفون بی سیم ارزان قیمت (هدفون بلوتوثی مدل JBL 560BT)

شرکت جی بی ال تولید کننده محصول هدفون بلوتوثی مدل JBL 560BT نیز مانند دیگر شرکت ها با تولید اسپیکر های بلوتوثی و اسپیکر های قابل حمل جزء بهترین تولید کنندگان در این زمینه است. محصول ارائه شده یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است . هدفون بلوتوثی ارائه شده مدل JBL 560BT  می باشد که ساخت کشور چین و مناسب برای مکالمه و کاربری عمومی است. این محصول دارای کلید مدیریت میزان صدای خروجی و میکروفون می باشد، همچنین این هدفون شارژدهی بسیار خوبی دارد. از نظر پخش و کیفیت صدا واقعا عالی است و تجربه خوبی از گوش کردن آهنگ با این هدفون خواهید داشت.

1. هدفون بی سیم ارزان قیمت (هدفون بلوتوثی مدل JBL 560BT)
1. هدفون بی سیم ارزان قیمت (هدفون بلوتوثی مدل JBL 560BT)
رنگ هاآبی، قهوه ای روشن، مشکی
برندJBL
نسخه بلوتوث4.0
محدوده عملکردبین 5 تا 10 متر
جک 3.5 میلی متریدارد

2. هدفون بی سیم ارزان قیمت (هدفون بی‌سیم برند سودو)

هدفون بی‌سیم برند سودو SD-1012 ، SD-1010 و SD-1009 این هدفون ها از برند سودو می باشند. این هدفون ها از نظر ظاهری با یک دیگر متفاوت اند و تقریبا از نظر مشخصات با هم فرقی ندارند.

هر سه آن ها کیفیت صدای عالی ارائه می دهند و شارژ دهی عالی دارند. این هدفون ها از نظر مقاومت و ساخت از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشند.

اگر که قصد خرید یک هدفون بی سیم ارزان قیمت دارید که ارزش خرید داشته باشد، حتماً این سه محصولی که در زیر معرفی کرده ایم را بررسی کنید.

3. هدفون بی سیم ارزان قیمت (هدفون بلوتوث کلومن مدل K1)

شرکت کلومن که در زمینه ساخت لوازم جانبی سابقه خوبی دارد، هدفون بلوتوثی تحت عنوان K1 تولید کرده است که علاوه بر ظاهری زیبا، کارایی بالایی نیز دارد و می توانید از آن در سه حالت بلوتوثی و سیم دار و رم خور استفاده کنید. هدفون بلوتوثی K1 دارای کاپ های نرم و رو گوشی است که صدا را به خوبی منتقل می کند. این هدفون دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است و طبق سلیقه شما قابل تغییر است. بر روی یکی از کاپ های این محصول 3 کلید فیزیکی قرار دارد که وظیفه تغییرات موسیقی و ولوم را بر عهده دارد.

2. هدفون بی سیم ارزان قیمت (هدفون بی‌سیم برند سودو)
2. هدفون بی سیم ارزان قیمت (هدفون بی‌سیم برند سودو)
رنگ هاقهوه ای، مشکی
برندکلومن
نسخه بلوتوث4.0
محدوده عملکردبین 5 تا 10 متر
جک 3.5 میلی متریدارد
کنترل پخش موزیکدارد

چه نوع هدفونی می خواهید؟

هدفون ها طیف وسیعی از لوازم جانبی صوتی را پوشش می دهند و شکل ها و اندازه های متفاوتی با انواع اتصالات و غیره به خود می گیرند. ابتدایی ترین تقسیم بندی هدفون ها شامل هدفون های روی گوشی، داخل گوش و هدفون های بی سیم واقعی است. ما مزایا و معایب هر نوع هدست و موارد استفاده ایده آل آنها را برای کمک به شما در محدود کردن جستجوی خود پوشش خواهیم داد.

همچنین می توانید از این راهنما جهت خرید هدفون بی سیم ارزان قیمت نیز بهره ببرید.

هدفون های رو گوشی

از نظر فیزیکی، هدفون های روی گوش بزرگترین نوع هدفون هستند. هدفون های روی گوش احتمالاً همان چیزی است که اکثر ما وقتی کلمه “هدفون” را می گویم در ذهن خود تصور می کنیم.

هدفون بی سیم ارزان قیمت

چرا باید هدفون روی گوشی تهیه کنید؟

به طور کلی، هدفون های رو گوشی کار آسان تری برای پخش صدای دقیق دارند. در سراسر طیف فرکانس از نت های زیر باس تا نت های سه گانه دارند. هدفون های رو گوشی همچنین عملکرد بهترین برای باز آفرینی حس شنوایی انجام می‌دهند. نحوه قرار گرفتن گوشی های هدفون به این معنی است که امواج صوتی به گوش شما برخورد می کند. این شبیه نحوه انتقال منظم صدا به مغزمان برای پردازش است.

یکی دیگر از مزایای هدفون های روی گوشی راحتی بیش تر و عمر باتری بهتر نسب به گزینه های کوچک تر و بی سیم است. گوشی های هدفون وزن را در اطراف گوش شما توزیع می‌کنند، از آنجا که گوشی های هدفون های رو گوشی بزرگ تر هستند باتری های لیتیوم یونی بزرگ تری نیز بروی آنها نصب می شود.

هدفون بی سیم ارزان قیمت

چرا ممکن است هدفون های روی گوش را نخواهید؟

تا به اینجا مزایای هدفون های رو گوشی را گفتیم، اما معایبی نیز دارند. برای مثال هدفون ها نسبت به هدفون های بی سیم کوچک فضای بیش تری را در کیف شما اشغال می کنند و نمی توانند مانند آنها داخل جیب شما جای بگیرند. مسئله دیگر، هر چند نادر است اما این است که یک هدفون درجه یک ممکن است به تقویت کننده خارجی نیاز داشته باشد. این موضوع به طور کلی برای کسانی است که به صورت تخصصی از هدفون ها استفاده می کنند.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.