چگونه پشت گوشی سامسونگ j5 را باز کنیم

چگونه پشت گوشی سامسونگ j5 را باز کنیم

اگر یک گوشی j5 دارید و می‌خواهید به پشت گوشی دسترسی پیدا کنید، همراه ما در این مطلب چگونه پشت گوشی سامسونگ j5 را باز کنیم باشید تا شما را به بهترین نحوه ممکن راهنمایی کنیم.

برای باز کردن این گوشی به ابزار جداسازی (اسپودگر) نیاز دارید

برای باز کردن این گوشی به ابزار اسپودگر نیاز دارید. اسپودگر یک قطعه پلاستیکی کوچک و صاف است که شبیه کارت های اعتباری است اما لبه تیزی دارد. اگر ندارید، می‌توانید کیت ابزار جداسازی را از فروشگاهی پیدا و با قیمت نزدیک به 200 تا 300 هزار تومان خریداری کنید.


برای استفاده از این ابزار:

• تلفن را طوری نگه دارید که قاب پشتی رو به پایین و دور از شما یا هر سطحی که روی آن قرار دارد باشد (اگر قبلاً نبوده است).
• با استفاده از انگشت شست و سبابه خود، دو طرف محفظه پلاستیکی اطراف شیار کارت microSD را به آرامی از هم جدا کنید تا به اندازه کافی از هم جدا شوند که بتوانید ابزار اسپودگر خود را بین آنها قرار بدهید و هر طرف آن را محکم فشار دهید. هر دو دکمه را به طور همزمان.

این باید باعث شود که هر طرف اندکی بیرون بزند تا دیگر با هیچ چیز دیگری به‌جز کشش خود با نیروی گرانش که آنها را در جای خود نگه می‌دارد به هم متصل نشوند.

مانند زمانی که چیزی پس از فشار آهسته پایین می‌آید اما پس از رها شدن بیشتر از حد انتظار، به یکباره رها می‌شود. ). هنگامی که این اتفاق با موفقیت بدون شکستن چیز دیگری در داخل رخ می دهد. بعد از آن، بیرون کشیدن کامل هر یک از طرفین نباید مشکلی داشته باشد، زیرا هر چیز دیگری پس از باز شدن قفل از موقعیت قبلی خود، به راحتی به هم می چسبد.”

ابزار اسپودگر پلاستیکی
ابزار اسپودگر پلاستیکی

انتهای صاف ابزار اسپودگر را در شیار پایین گوشی بچسبانید

برای باز کردن پشت گوشی، باید از ابزار اسپودگر استفاده کنید. اگر قبلاً در جایی نداشته اید، آنقدری ارزان هستند که از یک فروشگاه خریداری کنید.


اولین قدم این است که یک انتهای صاف ابزار اسپودگر را در شیار پایین گوشی خود بچسبانید. می‌توانید احساس کنید که چگونه بدون مقاومت به داخل می‌لغزد، اما وقتی به هر چهار گیره زیر رسید، باید کمی بالا بیایند و هنگام لغزش به سمت بالا یا پایین در امتداد آنها مقاومت بیشتری وجود خواهد داشت.


روی هر گیره به سمت بالا و پایین بلغزانید تا زمانی که هر چهار گیره از موقعیت‌های خود در زیر باز شوند (شاید مجبور شوید آنها را نیز فشار دهید). سپس به آرامی چهار طرف را باز کنید تا بتوانید داخل دستگاه خود را ببینید.

اسپودگر را به بالا و پایین بکشید تا قفل گیره های زیر باز شود

حالا که ابزار را در جای خود قرار داده اید، از همان برای لغزاندن زیر گیره ها به بالا و پایین استفاده کیند. این حرکت قفل آنها را باز می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که آنها را از محفظه خارج کنید. اگر هنگام حرکت ابزار اسپودگر خود مقاومتی وجود داشت، فوراً متوقفش کنید!

به احتمال زیاد نیروی زیادی وارد می‌کنید و این گونه یک تراشه یا یک گیره را از بدنه جدا می‌کنید. به آرامی و با نیروی کمی امتحان کنید تا زمانی که گیره ها خود به خود بیرون بیایند. هنگامی که هر چهار گیره از بدنه خودشان جدا شدند، با انگشتان خود پنل پشتی گوشی j5 خود را بلند کرده و با خیال راحت کنار بگذارید.

اسپودگر را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا درپوش پشتی آن جدا شود.

ما در حال پاسخ به سوال چگونه پشت گوشی سامسونگ j5 را باز کنیم هستیم و لطفا مراقب باشید! راه های مختلفی وجود دارد که می توانید با تلاش برای باز کردن نادرست گوشی، آن را بشکنید.

از زور زیاد استفاده نکنید، از چاقو یا اشیای تیز دیگر استفاده نکنید، از دستان خود مانند یا ابزار فلزی دیگر استفاده نکنید و همچنین پیچ گوشتی. استفاده از چکش نیز توصیه نمی شود زیرا ممکن است باعث آسیب شود.

این کار را در دو طرف گوشی انجام دهید.
شما باید این کار را در دو طرف گوشی انجام دهید. اگر این کار را نکنید، قاب پشتی جدا نمی شود. فقط مطمئن شوید که این کار را از هر دو طرف انجام می دهید.


از زور زیاد استفاده نکنید وگرنه ممکن است گوشی خود را بشکنید.
برای باز کردن پشت گوشی، به ابزار اسپودگر نیاز دارید. از زور زیاد استفاده نکنید وگرنه گوشی خود را می شکنید.
یک جسم تیز مانند چاقو یا قیچی کار نمی کند زیرا می تواند به پین های رابط داخل دستگاه شما آسیب برساند و باعث شود که دیگر اصلا کار نکند.

به همین ترتیب، ابزارهای فلزی مانند پیچ گوشتی ها توصیه نمی شوند زیرا می توانند به اجزای داخلی ظریف مانند کابل های نواری یا اتصال دهنده ها آسیب برسانند. همچنین از استفاده از هر ابزار دیگری که ممکن است برای این کار خاص خیلی بزرگ باشد خودداری کنید. در حالت ایده آل، شما باید به دنبال ابزاری باشید تا مخصوص باز کردن پشت موبایل است.
همین امر در مورد هر چیز دیگری در این لیست صدق می کند: از هیچ وسیله خانگی از اطراف خانه خود به عنوان بخشی از فرآیند تعمیر خود استفاده نکنید (مانند خودکار).

با استفاده از ابزار اسپودگر می توانید گوشی خود را با خیال راحت باز کنید.

چگونه پشت گوشی سامسونگ j5 را باز کنیم ؟ برای باز کردن پشت گوشی Samsung J5 خود می توانید از یک ابزار پلاستیکی کوچک به نام spudger استفاده کنید.

از مواد نرم ساخته شده و دارای لبه های گرد است تا از آسیب دیدن گوشی شما در هنگام کنجکاوی جلوگیری کند.
• از هیچ ابزار فلزی یا پیچ گوشتی در پشت گوشی Samsung J5 خود استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث خراشیدگی یا آسیب های دیگر به بدنه آن شود.
• اسپودگر را محکم در یک دست نگه دارید و به آرامی از یک طرف قاب را با آن بلند کنید تا از بین برود. این کار مقداری نیرو می خواهد، اما تا زمانی که از ابزار ایمن استفاده می کنید، زیاد نگران اعمال فشار زیاد نباشید!

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.